محصولات شرکت مهتاب گستر

تولید سیستمهای تهویه مطبوع-اگزاست فن-هواساز- برج خنک کننده و...

محصولات شرکت مهتاب گستر

تولید سیستمهای تهویه مطبوع-اگزاست فن-هواساز- برج خنک کننده و...

مهتاب گستر پیشرو دز امر تهویه مطبوع2166706377

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بلوئرروتس سه لوپ


بلوئر سه لوب روتس در اصل دمنده ی جابجایی مثبت است که بصورت پی درپی مقدار ثابتی از گاز مکیده شده از قسمت مکش را با فشار به سمت خروجی انتقال می دهد. در بلوئر سه لوب مقدار گاز جابجا شده در هر دور ثابت بوده و به شکل بدنه و بخش دوار ارتباط دارد.

 

 

مهتاب گسترتولیدکننده انواع بلوئر(یک لوپ،دولوپ،سه لوپ)02166706377-09193645880

نحوه ی کاربلوئر سه لوب یا روتز بلوئر

 

درون محفظه بلوئر های روتز دو مجموعه روتور وجود دارد که برعکس یکدیگر حرکت می‌کنند. با آغازچرخش مقدار مشخصی از هوا مکش و با چرخش روتور هوای محبوس شده پرفشار از قسمت خروجی دمیده می‌شود. در بلوئر های سه لوپ به واسطه میزان معینی فضای خالی نیازی به روغن کاری بین روتور ها نیست، یعنی بین آنها اصطکاک یا تماسی موجودنمی باشد و این از نکات مثبت استفاده از بلوئر های سه لوب می‌باشد. مزیت دیگر بلوئر های سه لوپ یا سه محورخروجی هوای تمیز می باشدکه بعلت عدم استفاده روغن در ساختارآنها نیازی به فیلتراسیون نیست. کاربردبلوئر سه لوپ در دورهای بالا بشکل پیوسته  و همچنین استفاده در شرایط کاری سنگین بدلیل عمر بالای بلوئرروتس ازلحاظ تعمیر و نگهداری و هزینه های جانبی بسیار اهمیت دارد.

بلوئر‌ساید چنل یا بلوئر های سه محورجهت جابجایی گازها ی نیروگاهها، صنایع مربوط به نفت – گاز و پترو شیمی، صنایع فولادی، صنایع شیمیایی و معادن، صنایع غذایی و دارویی  و همچنین کارخانه های شیشه و بلور بصورت دمنده ومکنده استفاده می گردد.

ونیزاین مدل بلوئر‌ساید چنل یا بلوئر روتز در صنعت سیمان بمنظور هوادهی، لاستیک و پلاستیک،صنعت چاپ، نساجی و پارچه، چوب و نئوپان و کاغذ سازی، آرد و نان، چغندر و قند و شکر، پرورش آبزیان، انتقال مواد، تسویه فاضلاب و بیمارستان ها از روش دمیدن استفاده می‌گردد.

  • مهتاب گستر علیزاده
  • ۰
  • ۰

لوله فلزی:شی استوانه ای شکل می باشدکه جهت انتقال مایعات وسیالات بکارمی رود.

 

انواع لوله های فلزی:

گالوانیزه

سیاه

فولادی

مسی

چدنی

تولیدلوله کاروگیت

تعریف لوله گالوانیزه:اصولافلزات اآهنی قابلیت خوردگی وزنگ زدگی داردبمنظورجلوگیری ازخوردگی پوششی ازفلزروی بروی لوله های فلزی توسط عمل گالوانیسیون قرارمی دهند.لوله های فولادی ولوله های آهنی قابلیت گالوانیزه شدن رادارندکه لوله های گالوانیزه آهنی ولوله های گالوانیزه فولادی نامگذاری می گرددند.وطول آنهامعمولا6مترمی باشد.

روشهای تولیدلوله های گالوانیزه

لوله گالوانیزه گرم:فلزازطریق غوطه ورسازی دروان روی مذاب تولیدمی گردد.

لوله گالوانیزه سرد:فلزازطریق غوطه ورسازی درنمک روی الکترولیزشده تولیدمی گردد

بیشترین ومهمترین مورداستفاده لوله های گالوانیزه درشرکتهاوتاسیسات آبرسانی وجهت انتقال آب می باشد.وبه دوصورت سبک ومتوسط موجودمی باشد.

  • مهتاب گستر علیزاده
  • ۰
  • ۰

بلوئرسایدچنل

 بلوئر ساید چنل

دستگاه بلوئر ساید چنل، دستگاهی است که می توان ازآن به دوصورت دمنده یا مکنده استفاده نمود .سایدچنل به صورتهای  تک پره ودو پره وسه پره دربازارموجود می باشد.

پمپ وکیوم ساید چنل دستگاهی تک محوره بوده و دارای عملکرد ساده ای می باشد. عملکرد بلوئر ساید چنل بدین گونه است که الکتروموتور کوپل شده بهدستگاه ، پروانه (معمولا ازمتریال آلومینیم) را با سرعت بسیار بالا چرخانده و در اثر این چرخش با توجه به وضعیت قرار گیری پره ها روی پروانه، با ایجاد گردابه و توربولانس هوایی گاز را از یک طرف مکش نموده و از طرف مقابل هوا با سرعت بالا (بستگی به قدرت الکتروموتور و ظرفیت سیستم ) از داخل سیلندر به بیرون رانده می شود. این فشار هوا ساید چنل بلوئر بدون استفاده از روغن و فقط از طریق فاصله میکرونی بین پره رادیال و بدنه دستگاه ایجاد می شود. 

کاربرد بلوئر ساید چنل

بلوئر ساید چنل قابلیت استفاده های فراوان درصنایع مختلف رادارد ازقبیل:
کاربرد در آب و فاضلاب: دمیدن در حوضچه های هوازی فاضلاب ، برای هم زدن حوضچه ها و استخرها, حذف گازهای فرار CO2 ،H2S و... از آب و فاضلاب،

کشتارگاههای دام و طیور،
انتقال مواد : تلاطم و مخلوط کردن مواد در صنایع مختلف و انتقال مواد از طریق ونتوری

مراکز پرورش آبزیان: دمش و اکسیژن رسانی در حوضچه های پرورش ماهی

در مراکز پرورش آبزیان دستگاه سایدچنل، با تولید هوای فشرده و تزریق آن از طریق لوله به داخل دیفیوزرها که در کف استخر نصب شده‌اند، هوا را به صورت حباب‌های بسیار ریز از داخل دیفیوزر خارج می‌نماید و اکسیژن مورد نیاز آبزیان دراستخر پرورش ماهی را تأمین می‌کند. (این دستگاه در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف تولید می‌گردد که بسته به حجم استخر و میزان اکسیژن مورد نیاز انتخاب می‌گردند. جهت حفاظت دستگاه، گرد و غبار هوای ورودی به بلوئر توسط فیلتر ها قابل تعویضی گرفته می شود.)،صنایع نساجی،جاروبرقی های صنعتی ،غبارگیر،صنایع آبکاری،

بیمارستان ها و ...

 

 

 نکات و مزایا بلوئرسایدچنل

فشار کاری بالا ، عمرطولانی ، کم تعمیر بودن (عدم نیاز به بلبرینگ) ، سروصدای کم ، قیمت مناسب و مصرف پایین انرژی نسبت به سایر دستگاه‌های هوادهی ،عدم نیاز به روغن و تلفیق این دستگاه و دیفیوزرها باعث هوادهی عمقی و جذب بسیار بالای اکسیژن و در نتیجه بالارفتن بازدهی تولیدآن می باشد

مهتاب گسترتامین کننده انواع سایدچنل،بلوئرروتس،بلوئرفن02166706377

 

  • مهتاب گستر علیزاده
  • ۰
  • ۰

عملکرداگزوز فن سانتریفوژ بر اساس دو مسله می باشد
1-نیروی گریز از مرکز (که به همین دلیل این فن‌ها به فن سانتریفیوژ معروفن شده اند)
2-انحراف جریان ‌های هوا به وسیله پره‌های اگزاست فن از حالت شعاعی به سمت خروجی فن ، به طوری که زاویه بین ورود و خروج مولکول‌های هوا ۹۰ درجه است . فن سانتریفیوژ برای حجم کم هوادهی (نسبت به فن‌های آکسیال با قدرت مشابه) و فشار استاتیکی بالا  استفاده می شود

عواملی که در انتخاب اگزاست فن باید مد نظر قرار داد
1-نوع فن (سانتریفیوژ یا آکسیال)
2-ظرفیت دبی حجمی هوای مورد نیاز جهت جابجایی ( مترمکعب در ساعت یا فوت مکعب در دقیقه )
3-فشار استاتیکی فن (در خصوص فن های سانتریفیوژ فوروارد یا بکوارد)
4-تک فاز یا سه فاز بودن الکتروموتور
5-ابعاد و جنس پره های فن (بخصوص در مورد ابعاد فن های آکسیال یا پنجره ای)

 

  • مهتاب گستر علیزاده