محصولات شرکت مهتاب گستر

تولید سیستمهای تهویه مطبوع-اگزاست فن-هواساز- برج خنک کننده و...

محصولات شرکت مهتاب گستر

تولید سیستمهای تهویه مطبوع-اگزاست فن-هواساز- برج خنک کننده و...

مهتاب گستر پیشرو دز امر تهویه مطبوع2166706377

  • ۰
  • ۰

اندازه مخزن سپتیک تانک  مورد استفاده شما :

یک مخزن سپتیک اولین ایستگاه برای همه فاضلابهایی است که از خانه شما خارج می شوندسپس زباله ها یک مدت در مخزن سپتیک نگهداری می شوند ، در حالی که مراحل جداسازی مواد جامد از مایعات را قبل از فیلتر کردن آب در قسمت زهکشی شما انجام می دهدبنابراین ، هنگام انتخاب سپتیک تانک با اندازه مناسب برای واحد مسکونی ، اداری ، تجاری شما ، باید چندین متغیر را در نظر بگیرید:

  • ابعاد ملک شما
  • تعداد اتاق خواب ها
  • تعداد سرنشینان

در اینجا در شرکت پایپ ایران  ، دوست داریم وقتی صحبت از مخزن سپتیک است به راحتی و آسان کارها را انجام دهیم تا بتوانید از خرید نوع مناسب اطمینان حاصل کنید بنابراین ، بعبارتی ساده تر از لحاظ اندازه  مخازن سپتیک باید ظرفیت زیر 2700 لیتر (2.7 متر مکعب) برای حداکثر 4 کاربر داشته باشد اندازه برای هر کاربر اضافی باید 180 لیتر افزایش یابد.

چه اتفاقی می افتد اگر مخزن سپتیک شما خیلی کوچک باشد؟

اگر مخزن سپتیک ملک شما برای نیازهای شما خیلی کم باشد ، قادر به مقابله با فاضلاب شما نیستاین می تواند باعث بروز انواع مشکلات ناخوشایند مانند انسداد ، سرریز شدن و متصاعد شدن بوی بد شود.  با این حال ، مهمترین مشکل یک سپتیک تانک که برای محیطی کوچک است این است که فشار ناشی از آن مایعات را قبل از اینکه فرصتی برای فیلتر صحیح داشته باشند ، رها می کنداین بدان معنی است که مواد جامد موجود در مخزن به درستی تجزیه نمی شوند و بنابراین سریعتر جمع می شوند و منجر به انسداد و سرریز بالقوه می شوند.

چه اتفاقی می افتد اگر مخزن سپتیک شما خیلی بزرگ باشد؟

همچنین اگر مخزن سپتیک شما خیلی بزرگ باشد ، با مشکلاتی روبرو خواهید شدیک مخزن بزرگ سپتیک بدون آنکه مقدار مناسبی از فاضلاب موجود در آن جریان داشته باشد قادر به عملکرد مؤثر نخواهد بوداگر برای املاک شما خیلی بزرگ باشد ، ممکن است مایع انباشته شده کافی برای شکل گیری باکتری های لازم وجود نداشته باشد ، که به تجزیه مواد جامد موجود در مخزن کمک می کند.  به عبارت ساده تر ، هنگام انتخاب مخزن با اندازه مناسب ، پیدا کردن تعادل مناسب مهم است با این وجود بهتر است چند دستورالعمل مهم را هنگام انتخاب مخزن سپتیک در نظر داشته باشید تا از انتخاب صحیح استفاده کنید.

اندازه خانه را در نظر بگیرید :

ابعاد و متراژ و زیر بنای  خانه شما اولین عامل اساسی برای در نظر گرفتن اندازه مناسب سپتیک تانک برای شماست.  اگرخانه شما بزرگتر است ، مخزن سپتیک بزرگتری احتمالاً احتیاج دارید به عنوان مثال ، خانه ای که زیر 1500 فوت مربع باشد به طور معمول با یک مخزن سپتیک 750 یا 1000 گالن کار می کنددر مقایسه ، یک خانه بزرگتر با حدود 2.500 فوت مربع احتمالاً به یک مخزن بزرگتر در محدوده 1.250 گالن احتیاج دارد.

تعداد اتاق های خانه شما :

یکی دیگر از ملاحظاتی که هنگام انتخاب اندازه مناسب برای املاک خود در نظر گرفته شده است ، براساس تعداد اتاق خواب های خانه شما است هرچه اتاق خواب بیشتری در خانه شما وجود داشته باشد ، مخزن سپتیک بزرگتر شما نیاز دارید به عنوان مثال ، یک خانواده چهار نفره در یک خانه 2-3 خوابه احتمالاً به یک مخزن کوچکتر از یک خانواده 6 نفره در یک خانه 4 تا 5 خوابه احتیاج دارد.

میزان اشغال خانه :

همانطور که با هر دو نکته ذکر شده در بالا ، میزان اشغال در خانه شما بیشتر است ، باید مخزن سپتیک شما نیز بزرگتر باشداگر فقط دو نفر در ملک شما زندگی می کنند ، فقط به یک مخزن سپتیک کوچک احتیاج داریدبا این حال ، اگر شما 5 یا بیشتر نفر در خانه خود زندگی می کنید ، به یک مخزن سپتیک بزرگتر نیاز دارید تا تمام زباله های خانگی را بصورت بهداشتی و مؤثر مدیریت کنید.

ویژگی های خانه شما برای در نظر گرفتن اندازه سپتیک (عوامل ثانویه ) :

وقتی می خواهید تصمیم بگیرید که چه اندازه مخزن سپتیک را متناسب با نیازهای خانواده خود انتخاب کنید ، تعدادی از ویژگی های خانه وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیریدآیا خانه شما موارد زیر را دارد؟

  • ماشین ظرفشویی های متعدد
  • دو آشپزخانه
  • وسایل کم مصرف
  • یک استخر سرپوشیده ، وان گرم یا استخر
  • دوش آبشار

در حالی که موارد اضافی فوق در منزل شما اغلب تجملاتی محسوب می شوند ، اما گاهی اوقات داشتن وسایل چندگانه یک ضرورت استبا این وجود ، لوکس بودن یا نبودن اینها همه عواملی هستند که ممکن است اندازه مخزن سپتیک شما را افزایش دهند و آنها قطعاً مواردی هستند که باید در خاطر داشته باشید. بمنظور دریافت مشاوره و بهره مندی از نظر کارشناسانه متخصصان پایپ ایران در ارتباط با قیمت سپتیک تانک و انواع محصولات پایپ اعم از لوله کاروگیت ، لوله های پلی اتیلن ، منهول ، لوله های GRP و... با شماره تماس 02166483199تماس حاصل فرمایید .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی