محصولات شرکت مهتاب گستر

تولید سیستمهای تهویه مطبوع-اگزاست فن-هواساز- برج خنک کننده و...

محصولات شرکت مهتاب گستر

تولید سیستمهای تهویه مطبوع-اگزاست فن-هواساز- برج خنک کننده و...

مهتاب گستر پیشرو دز امر تهویه مطبوع2166706377

  • ۰
  • ۰

چیلر تراکمی :

چیلرها سیستمهای آبی هستند که بمنظور خنک سازی مواد وفضای صنعتی استفاده می شوند و بمنظور اجرای این فرآیند به تجهیزات صنعتی دیگر همچون برج خنک کننده نیازمند هستند اما قابل ذکر است که چیلر ها بر مبنای نوع انرژی مصرفی به دو دسته چیلر تراکمی وچیلر جذبی تقسیم می گردند .چیلرهای جذبیاز سوختهای فسیلی جهت آغاز فرایند وچیلرهای تراکمی از انرژی الکتریکی استفاده می کنند .چیلرهای جذبی به دلیل تولید آلودگی های زیست محیطی نیاز به تجدید داشتند به همین دلیل با پیشرفت دانش چیلر تراکمی ها بر روی کار آمدند .چیلرهای تراکمی بر مبنای مبرد مورد استفاده به سه دسته هواخنک ، آب خنک ، تبخیری تقسیم می شوند . اجزای اصلی هر سه چیلر تراکمی عبارتند از کمپرسور ، کندانسور ، شیر انبساطی ، اواپراتور .

بهترین چیلر مناسب برای کاربرد :

 

بدون شک چیلر تراکمی آب خنک به دلایل نصب سیستم آب سرد بازده سرمایشی  بسیار زیادی را دارا است و گزینه ها به همان اندازه زیاد است اما این بدان معنا نیست که چیلر هواخنک کاربردی ندارد یا عملکرد ضعیفتری داردچه بسا در مناطقی که با کمبود آب روبرو هستند این نوع چیلرها بسیار هم کارامد هستند. اما تنوع این چیلرها بسیار است که مادر ادامه به یک نوع از آن می پردازیم وتمام نکات فنی آن را قید خواهیم نمود شما می توانید با مراجعه به سایت مهتاب گستر اطلاعات کافی را به دست آورده و چیلر متناسب با پروژه خود را انتخاب کنید

چیلر هوای سرد بسته بندی شده :

چیلر بسته بندی شده با هوا در فضای باز ، کلیه اجزای آن را که در خارج از آن قرار دارد ، در یک بسته بندی دارد: کندانسور ، اواپراتور ، کمپرسور و پمپ (گرچه پمپ ها می توانند ، و اغلب در داخل آن نصب می شوند(

فضا

یک چیلر بسته بندی شده معمولاً روی یک سقف یا روی زمین نصب می شود ، جایی که "املاک و مستغلات" به طور معمول در حق بیمه نیستبرای یک صاحب مشاغل ، این نوع چیلر داخلی بیشترقابل تولید  است تا درآمد بیشتری را برای مشاغل خود ایجاد کند.

تعمیر و نگهداری

چیلرهای بسته بندی شده در مقایسه با سایر گزینه های چیلر معمولاً دارای ساده ترین روش برای نگهداری هستند.

سر و صدا

این چیلرها به دلیل نصب در فضای بیرون  برای ساکنین آن کاربری مزاحمتی ایجاد نمی کنند . بیرون آوردن کمپرسورها و موتورهای فن کندانسور از فضای داخلی می تواند یک مزیت بزرگ باشد.

قیمت

چیلرهای بسته بندی شده معمولاً به لحاظ قیمت چیلر کمترین هزینه اولیه را در بردارند.

بهره وری اقتصادی :

از آنجا که چرخه آب سرد در حال حاضر در خارج از دستگاه قرار دارد ، این گزینه به صاحب کاربری  این امکان را می دهد تا یک سیستم  اقتصادی کنار برج اضافه کنداین گزینه کویل های آب سرد را به بخش خازن چیلر اضافه می کند و به چیلر اجازه می دهد تا هنگامی که دمای محیط شروع به پایین آمدن از محیط می کند ، دمای آب را در حالت خنک کننده رایگان قرار دهداین می تواند یک گزینه مقرون به صرفه باشد ، اما به طور معمول در مدت سه تا پنج سال هزینه اولیه خود را جبران  می کند . اکثر تولید کنندگان برای این گزینه به یک محلول گلیکول نیاز دارند ، بنابراین هنگام طراحی سیستم خود دقت کنید تا از ظرفیت کافی خود اطمینان حاصل کنید.

بشکه تبخیر کننده چیلر در کنار چیلر قرار دارد و در داخل چیلر سیستم اسپلیت قرار دارد و گرما را بین حلقه آب و حلقه DX رد و بدل می کند.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.